XV Międzynarodowa Konferencja Naukowa
EDUKACJA XXI WIEKU
Procesy edukacyjne w dobie globalizacji, społeczeństwa informacyjnego i zmian na rynku pracy
EDUKACJA XXI WIEKU
Procesy edukacyjne w dobie globalizacji, społeczeństwa informacyjnego i zmian na rynku pracy
1.Geopolityka a procesy edukacyjne. Konieczność ujednolicenia systemu humanizacji i informatyzacji w procesie nauczania pod rożnymi szerokościami geograficznymi.
2.Systemy edukacyjne w krajach UE. Konieczność ewolucyjnej unifikacji i standaryzacji w kierunku osiągnięcia jednolitego systemu edukacyjnego.
3.Następstwa postępu naukowo-technicznego dla edukacji i systemu oświaty. Zadania szkoły i nowa rola nauczyciela.
4.Wyrównywanie edukacyjnych szans dla uczniów z rodzin o niskim statusie ekonomicznym.
5.Możliwość wszechstronnego rozwoju ucznia w polskim systemie oświaty. Praca z uczniem zdolnym i mającym trudności w uczeniu się.
6.System boloński jako podstawa nauczania na poziomie wyższym. Konieczność ewolucji.
7.Reforma systemu edukacji z roku 2017. Propozycje i decyzje systemowe.
8.Absolwent polskiego systemu nauczania na europejskim i międzynarodowym rynku pracy. Próby opisania modelu.
9.Informatyzacja a humanizacja procesu nauczania. Próby pogodzenia sprzeczności metodologicznych.
2.Systemy edukacyjne w krajach UE. Konieczność ewolucyjnej unifikacji i standaryzacji w kierunku osiągnięcia jednolitego systemu edukacyjnego.
3.Następstwa postępu naukowo-technicznego dla edukacji i systemu oświaty. Zadania szkoły i nowa rola nauczyciela.
4.Wyrównywanie edukacyjnych szans dla uczniów z rodzin o niskim statusie ekonomicznym.
5.Możliwość wszechstronnego rozwoju ucznia w polskim systemie oświaty. Praca z uczniem zdolnym i mającym trudności w uczeniu się.
6.System boloński jako podstawa nauczania na poziomie wyższym. Konieczność ewolucji.
7.Reforma systemu edukacji z roku 2017. Propozycje i decyzje systemowe.
8.Absolwent polskiego systemu nauczania na europejskim i międzynarodowym rynku pracy. Próby opisania modelu.
9.Informatyzacja a humanizacja procesu nauczania. Próby pogodzenia sprzeczności metodologicznych.